.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روز پنج شنبه 12 اسفند ؛
سخنرانی « محمدرضا باهنر » در مسجد شکوهی ساری
شمال نیوز : پیش از این نیز در هفته گذشته رستم قاسمی ، .زیر نفت سابق و از فعالان اصولگرا به ساری آمد و در مسجد محمد رسول الله در جمع شماری از اصولگرایان استان در قالب جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سخنرانی کرده بود .....

شمال نیوز :به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم عزاداری عصر روز پنج شنبه 12اسفند ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد شکوهی برگزار می شود.

به گزارش شمال نیوز، علی بابایی کارنامی با دعوت از همه اقشار مختلف جامعه در مراسم عزاداری حضرت زهرا گفت: به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم عزاداری عصر روز پنج شنبه 12اسفند ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد شکوهی با سخنرانی محمد رضا باهنر عضوء مجمع تشخیص مصلحت نظام و مداحی برادر نجفی برگزار می شود.

علی بابایی کارنامی به وجود برجسته حضرت زهرا اشاره کرد و گفت: آشنايي با سيره حضرت صديقه طاهره با تكيه بر شخصيت برجسته معنوي ايشان به عنوان يك شخصيت چندبعدي در نقش دختر پيامبر(ص) و همسري مولاي متقيان و مادري ائمه بركات فراواني در تربيت فكري و فرهنگي جامعه امروز خواهد داشت.

وی ادامه داد: بررسي و دقت در شناخت ويژگيهاي دختر پیامبر براي جامعه امروز مي‌تواند به عنوان الگويي والا مورد توجه قرار گيرد.

بابایی کارنامی با دعوت از همه علاقمندان به حضرت زهرا(س) بیان کرد:در راستای کار فرهنگی و شناخت صحیح جامعه از روشهای زندگی خاندان رسول الله در آینده سخنرانی ها و مراسمات مذهبی و اموزشی با حضور همه شهروندان ساروی برگزار می شود.

گفتنی است پیش از این نیز در هفته گذشته رستم قاسمی ، .زیر نفت سابق و از فعالان اصولگرا به ساری آمد و در مسجد محمد رسول الله در جمع شماری از اصولگرایان استان در قالب جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سخنرانی کرده بود .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.